Nadstandardní technická podpora
Standardně se servisní zásah provádí, v závislosti na pracovním vytížení techniků, v rozmezí 48 hodin. Je ale možné si objednat přednostní servisní zásah. Nadstandardní servisní služby jsou zpoplatněny měsíčním poplatkem:
Služba | Měsíční cena |
---|---|
Servisní zásah do 24 hodin od nahlášení poruchy v pracovních dnech | 363,- Kč |
Servisní zásah do 48 hodin od nahlášení poruchy v pracovních dnech | 242,- Kč |
Servisní zásah do 24 hodin od nahlášení poruchy mimo pracovní dny | 847,- Kč |
Servisní zásah do 48 hodin od nahlášení poruchy mimo pracovní dny | 605,- Kč |
Všechny uvedené ceny jsou s 21% DPH.
Jak postupovat při nefunkčnosti služby
Pro nahlášení poruchy mimo pracovní den je nutné si objednat službu "Servisní zásah mimo pracovní dny."
Mějte připravené číslo smlouvy pro rychlé vyhledání v naší databázi, náš operátor si od Vás poznamená servisní případ a zadá jej našim technikům k vyřešení (servisní zásah se provádí v rozmezí 48 hodin.
Pro rychlé odstranění poruchy je možné si objednat službu "Servisní zásah do XY hodin"
V případě, že si zákazník platí službu "Servisní zásah do XY hodin", tak pro něho platí jiné podmínky, které dostal ke smlouvě na službu.
Poznámky a ostatní skutečnosti
Pokud budete volat technikovi na mobilní telefon, že Vám nejde naše služba, tak je možné, že právě daný technik již pracuje na odstranění problému, a proto v zájmu rychlého odstranění závady nebere telefony. Pro informaci si vždy volejte na pevnou linku viz postup výše.
V případě že naše firma nebude schopna včas odstranit závadu u zákazníka i přesto, že si platí službu "Servisní zásah do XY hodin", tak zákazník nebude muset za uvedenou službu "Servisní zásah do XY hodin" v následujících 3 měsících nic zaplatit.
V případě postižení naší sítě živelnou pohromou (vichřice, povodně, oheň, aj.), jsou všechny "Servisní zásahy" odbavovány na základě větší priority, kterou určí vedení společnosti. Služby "Servisní zásah do XY hodin" v dané době jsou nenárokovatelné a finančně nekompenzovatelné.
V případném výjezdu našeho technika k zákazníkovi kde se zjistí, že chyba není na naší straně, ale je zapříčiněna chybou zákazníka nebo třetí osoby, je výjezd vždy hrazen ze strany zákazníka a to v hodinové sazbě 400 Kč bez DPH/hod, kdy minimální částka činí 800 Kč bez DPH + případné nakoupení náhradních dílů.
Individuální rychlé servisní zásahy smí povolit pouze vedení společnosti za předpokladu, že se obě strany domluví na ceně za nadstandardní služby.